Denne guiden viser deg hvordan du legger til din Uniweb epostkonto i Nye Microsoft Outlook for Mac.
-
Klikk på 'Outlook' i toppmenyen og klikk på 'Innstillinger':
2. Klikk på 'Kontoer' i det nye vinduet som vises:
3. Klikk på +-tegnet nederst i venstre hjørne for å legge til ny epostkonto:
4. Skriv inn epostadressen du vil legge til og klikk 'Fortsett':
5. Skriv inn epostpassordet ditt, som er det du bruker for å få tilgang til webmail, huk av for 'Avanserte innstillinger' og trykk 'Legg til konto'. I neste vindu legger du til våre serverinnstillinger med IMAP/POP oppsett:
6. Epostkonto er nå lagt til.
Merk : Hvis Outlook ikke laster inn alle mappene og e-postene dine, kan du gå tilbake til den Legacy versjonen av Outlook. Klikk på Hjelp i toppmenyen og Gå tilbake til Legacy/eldre Outlook.