Hva du kan gjøre om e-post mangler i webmail

I denne guiden viser vi deg hvordan du kan feilsøke e-post som mangler via webmail og tar utgangspunkt i at e-posten har vært tilgjengelig via webmail tidligere.


  1. Åpne webmail i nettleseren din.
  2. Logg inn med brukernavn (e-postadresse) og passordet som hører til.
  3. Åpne alternativer for søkefeltet og sett 'Omfanget' til å gjelde Alle mapper:
Merk: Alternativet for 'Hele meldingen' må være deaktivert for at søkefunksjonen skal fungere.

4. Skriv inn søkeord fra e-posten i søkefeltet og trykk 'Søk'. Dette kan være e-postadresse, emne eller innhold. 

Webmail søker gjennom alle e-poster og viser de som inneholder søkeordet ditt.


Finner du ikke e-eposten med ulike søkeord via webmail, ta kontakt med vår support

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse